Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Eredeti Nike, Adidas cipők, ruhák KEDVEZŐ ÁRON!  @tms_sneakers @minden_ami_sneakers

Kapcsolat

Írjon nekünk
Instagram: @minden_ami_sneakers
Instagram: @tms_sneakers

Akciós termékek

Szokásos ár 27 990 Ft
Ár 24 990 Ft
Készleten
Szokásos ár 29 990 Ft
Ár 19 990 Ft
Készleten
Szokásos ár 39 990 Ft
Ár 34 990 Ft
Készleten

Legnépszerűbbek

Ár 44 990 Ft
Készleten
Ár 24 990 Ft
Készleten
Szokásos ár 39 990 Ft
Ár 34 990 Ft
Készleten

Panaszkezelés

A fogyasztóvédelmi törvény (Fgytv.) 17/A. §-a szerint a fogyasztó a fogyasztói szerződés megkötésével vagy teljesítésével kapcsolatban a vállalkozásnak írásban vagy szóban közölheti panaszát. A vállalkozás a szóbeli panaszt haladéktalanul kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege lehetővé teszi. Amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az annak kivizsgálására tett intézkedésekről jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a fogyasztónak átadja. A jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a fogyasztó nevét, lakcímét, a panasz előterjesztésének helyét, idejét, a panasz tartalmát, a vállalkozás álláspontját, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges, és a jegyzőkönyvet felvevő személy aláírását.

A fogyasztó a panaszát a vállalkozás székhelyén, telephelyén, fióktelepén, ügyfélszolgálatán írásban vagy szóban közölheti. A vállalkozás köteles a fogyasztó panaszát annak beérkezésétől számított 30 napon belül írásban megválaszolni, amennyiben a panasz a vállalkozás által nyújtott termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos. A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztó részére írásban indokolni a panasz elutasítását.

A LegitSneaker Webáruház esetében a panaszkezelés folyamán a következő lépéseket kell megtenni:

  1. Panasz beérkezése

A fogyasztó a panaszát a webshop felületén elérhető éő csevegéssel, telefonon, e-mailben vagy levélben küldheti meg a webshopnak.

  1. Panasz rögzítése

A LegitSneaker Webáruház a panasz beérkezését követően köteles azt rögzíteni. A rögzítésnek tartalmaznia kell a fogyasztó nevét, lakcímét, a panasz előterjesztésének módját, a panasz tartalmát, a panaszról készült jegyzőkönyvet, valamint a panasz elutasítása esetén annak indokát.

  1. Panasz kivizsgálása

A LegitSneaker Webáruház a panaszt haladéktalanul kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja. A kivizsgálás során a webshopnak figyelembe kell vennie a fogyasztó által megadott információkat, valamint a rendelkezésre álló bizonyítékokat.

  1. Panasz megválaszolása

A LegitSneaker Webáruház a panasz kivizsgálását követően köteles azt írásban megválaszolni. A válasznak tartalmaznia kell a panasz elbírálásának eredményét, valamint a fogyasztó jogait és lehetőségeit.

Amennyiben a LegitSneaker Webáruház a panasz elutasítását határozza el, a válasznak tartalmaznia kell a következőket:

  • a panasz elutasításának tényét és indokát,
  • a fogyasztó jogait és lehetőségeit a jogorvoslat tekintetében,
  • a fogyasztó tájékoztatását arról, hogy a panaszával a lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat.

A LegitSneaker Webáruház köteles a panaszról készült jegyzőkönyvet és a panasz elutasítása esetén annak indokolását 3 évig megőrizni.

A LegitSneaker Webáruháznak a panaszkezelés során a következő szempontokat kell figyelembe vennie:

  • A panaszkezelésnek gyorsnak, hatékonynak és átláthatónak kell lennie.
  • A LegitSneaker Webáruháznak a fogyasztónak a panaszával kapcsolatban minden szükséges információt és segítséget kell nyújtania.
  • A LegitSneaker Webáruháznak a panaszkezelés során köteles írásban tájékoztatni a fogyasztót a panasz elbírálásának eredményéről.

Amennyiben a LegitSneaker Webáruház a panaszkezelés során nem felel meg a jogszabályi előírásoknak, a fogyasztó a lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat.

YTRmNTAxZW