Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Eredeti Nike, Adidas cipők, ruhák KEDVEZŐ ÁRON!  @tms_sneakers @minden_ami_sneakers

Kapcsolat

Írjon nekünk
Instagram: @minden_ami_sneakers
Instagram: @tms_sneakers

Panaszkezelés

A fogyasztóvédelmi törvény (Fgytv.) 17/A. §-a szerint a fogyasztó a fogyasztói szerződés megkötésével vagy teljesítésével kapcsolatban a vállalkozásnak írásban vagy szóban közölheti panaszát. A vállalkozás a szóbeli panaszt haladéktalanul kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege lehetővé teszi. Amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az annak kivizsgálására tett intézkedésekről jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a fogyasztónak átadja. A jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a fogyasztó nevét, lakcímét, a panasz előterjesztésének helyét, idejét, a panasz tartalmát, a vállalkozás álláspontját, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges, és a jegyzőkönyvet felvevő személy aláírását.

A fogyasztó a panaszát a vállalkozás székhelyén, telephelyén, fióktelepén, ügyfélszolgálatán írásban vagy szóban közölheti. A vállalkozás köteles a fogyasztó panaszát annak beérkezésétől számított 30 napon belül írásban megválaszolni, amennyiben a panasz a vállalkozás által nyújtott termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos. A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztó részére írásban indokolni a panasz elutasítását.

A LegitSneaker Webáruház esetében a panaszkezelés folyamán a következő lépéseket kell megtenni:

  1. Panasz beérkezése

A fogyasztó a panaszát a webshop felületén elérhető éő csevegéssel, telefonon, e-mailben vagy levélben küldheti meg a webshopnak.

  1. Panasz rögzítése

A LegitSneaker Webáruház a panasz beérkezését követően köteles azt rögzíteni. A rögzítésnek tartalmaznia kell a fogyasztó nevét, lakcímét, a panasz előterjesztésének módját, a panasz tartalmát, a panaszról készült jegyzőkönyvet, valamint a panasz elutasítása esetén annak indokát.

  1. Panasz kivizsgálása

A LegitSneaker Webáruház a panaszt haladéktalanul kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja. A kivizsgálás során a webshopnak figyelembe kell vennie a fogyasztó által megadott információkat, valamint a rendelkezésre álló bizonyítékokat.

  1. Panasz megválaszolása

A LegitSneaker Webáruház a panasz kivizsgálását követően köteles azt írásban megválaszolni. A válasznak tartalmaznia kell a panasz elbírálásának eredményét, valamint a fogyasztó jogait és lehetőségeit.

Amennyiben a LegitSneaker Webáruház a panasz elutasítását határozza el, a válasznak tartalmaznia kell a következőket:

  • a panasz elutasításának tényét és indokát,
  • a fogyasztó jogait és lehetőségeit a jogorvoslat tekintetében,
  • a fogyasztó tájékoztatását arról, hogy a panaszával a lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat.

A LegitSneaker Webáruház köteles a panaszról készült jegyzőkönyvet és a panasz elutasítása esetén annak indokolását 3 évig megőrizni.

A LegitSneaker Webáruháznak a panaszkezelés során a következő szempontokat kell figyelembe vennie:

  • A panaszkezelésnek gyorsnak, hatékonynak és átláthatónak kell lennie.
  • A LegitSneaker Webáruháznak a fogyasztónak a panaszával kapcsolatban minden szükséges információt és segítséget kell nyújtania.
  • A LegitSneaker Webáruháznak a panaszkezelés során köteles írásban tájékoztatni a fogyasztót a panasz elbírálásának eredményéről.

Amennyiben a LegitSneaker Webáruház a panaszkezelés során nem felel meg a jogszabályi előírásoknak, a fogyasztó a lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat.

ZDhmZT